Asiakkaamme kertovat

Laadukas palvelu ja tyytyväinen asiakas kulkevat käsi kädessä. Me pyrimme asettamaan riman korkealle ja tehtävämme on olla kaikissa tilanteissa asiakkaidemme luottamuksen arvoinen. Hoivapalvelut tuotetaan aina ihmiseltä ihmiselle, lähimmäiseltä toiselle. Tästä syystä toimintamme perustuu asiakkaidemme toiveiden ja tarpeiden kokonaisvaltaiseen huomiointiin. Deborassa tehdään systemaattista laatutyötä ja selvitämme säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme.

Kuva

Laadukas palvelu, tyytyväinen asiakas

”Nyt todella hyvä, mukava avustaja paikalla. Kiitos.”

”Hienosti hoidettu työt, kiitos.”

“Haluan kiittää teidän henkilöstön palveluhalukkuutta ja iloista, myönteistä asennetta. Äiti on kovin tyytyväinen hänen luonaan käyviin hoitajiin ”minun tytöt” kuten hän lämpimästi heitä aina puhuttelee!”

”Kiitos teille erittäin ystävällisestä ja ammattimaisesta toiminnasta. Kaikki henkilöt joiden kanssa olen ollut tai olemme olleet yhteydessä, ovat olleet erittäin ystävällisiä ja ymmärtäväisiä. Jatketaan samaan malliin reipasta ja mutkatonta yhteistyötä osaksi vaativankin äitini hoidossa.”

”Kiitos arvokkaasta, upeasta avusta”.

”Teille on aina niin helppo soittaa, kun on ystävällinen ihminen langan päässä.”

”Kiitos jälleen loistavista järjestelyistä isämme kotihoidossa.”

”Eilen oli mammalla käynyt siivooja. Kaikki oli mennyt hyvin ja mamma oli tyytyväinen, kiitos.”

”Kiitos loistavasta yhteistyöstä.”

”Kiitos joustavuudesta ja nopeasta toiminnasta.”

”Valitsimme teidät suositusten perusteella.”

”Deboran kanssa kaikki hoituu aina.”

“Iso kiitos taitavasta avusta!”

“Kiitollinen tervehdys suurenmoiselle henkilökunnallenne!”

“Kaikki luonani käyneet hoitajat ovat olleet ahkeria ja työtä pelkäämättömiä!”

“Hoitajien lämmin suhtautuminen hoivakodin asiakkaisiin on ihailtavaa.”

“Henkilökunta erittäin miellyttäviä ja auttavaisia, toiminta nopeaa ja osaavaista.”

“Olen tyytyväinen :)”

“Kiitos näistä osaavista avustajan töistä.”

“Kiitos, että koti on siistissä kunnossa.”

”Lastenhoitaja oli aivan mielettömän ihana! Kiitos!”

“Hoitajat ovat mukavia ja koko talo, siellä on hyvä henki. Aina on puhdasta ja siistiä ja työntekijät paneutuvat siihen huolella. Asuminen on kodinomaista ja pullan tuoksuista.”

“Henkilökunta on ollut todella ystävällistä ja auttavaista. Harmonian yhteistilaisuudet mukavia. Kiitos vaivannäöstänne.”

”Terveiset tutuille hoitajille. Täsmällisesti saapuvat, hyvä työn jälki, kaikki tehtävät mitä pyydämme hoitavat, myös toimivat itsenäisesti ja ajatuksella. Ihmissuhdetaitoja on kiitettävästi. Toimiston kanssa voi joustavasti sopia työajoista. Toimisto myös ilmoittaa jos tulee muutoksia työaikoihin. Olemme olleet hyvin tyytyväisiä, saaneet apua juuri niissä tehtävissä joita olemme tarvinneet. Kiitos!”

”On ollut etuoikeus saada avustaja Deborasta. Kiitos! Avustajani on ymmärtäväinen, osaava, luotettava ja täsmällinen.”

”Palvelu on ollut erinomaista.”

”Debora on kuin yksi suuri perhe.”

“Harmonia on hyvä paikka olla, mukava henkilökunta. Kiitos!”

“On ollut mukava nähdä työntekijöiden aktiivinen työote. Kansliassa istuskelua näkee harvoin.”

“Hieno, aidosti välittävä henkilöstö. Parasta, mitä vanhus voi toivoa ja saada.”

“Palvelu toimii sovitulla tavalla.”

”Haluan kiittää hoitajaanne ystävällisyydestä ja todella hyvästä kohtelusta. Pelastitte jouluni, hoitajaa on ilo nähdä hän on täynnä positiivista energiaa.”

”Olemme olleet todella tyytyväisiä Deboran toimintaan. Mieheni on als-potilas ja hänelle tulee aina uusia oireita ja hyvä potilas-hoitajasuhde on elintärkeä. Palveluohjaajanne auttoi meitä löytämään todella lyhyellä varoitusajalla loistavan hoitajan miehelleni. Haluaisimme ainoastaan antaa teille ruusuja toiminnastanne, eikä yhtään risua.”

”Ystävällinen ja avulias hoitajanne oli luonani, päivä meni mukavasti. Meillä oli paljon yhteisiä keskustelun aiheita.”

“Erityiskiitos, että hoitaja pyritään pitämään samana. Hoitajille kiitos myös maalaisjärjen ja ammattitaidon käytöstä.”

“Pelkkiä ruusuja! Kiitos vielä kerran äitini hyvästä hoidosta.”

“Kaikki palvelut ovat hyviä. Kiitos hoitajille ja henkilökunnalle.”

“Deboran kotihoito on tuonut helpotusta myös lähiomaisen elämään, kun tietää poissa ollessaan, että asiat hoituvat hyvin ja vaimon elämänlaatu on parantunut, kiitos.”

“Ei ole kuin ruusuja vain. Arvon tullessa hoitokotiin hän oli tosi huonossa kunnossa. Lääkärille ensimmäiset ruusut, lääkkeiden ja hoidon arviointi ja toteutus oli kohdallaan. Ei mennyt kauaakaan, kun Arvo piristyi ja voimistui, kiitos siitä kaikille henkilökunnalle, erityisesti Arvon omalle hoitajalle. Näin ollen itselle on jäänyt aina hyvä mieli, kun on lähtenyt Arvon luota pois.”